Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanda, Martin
dc.contributor.authorŠvejda, Václav
dc.contributor.refereePittermann, Martin
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:47:45Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:47:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-11
dc.identifier47180
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2340
dc.description.abstractTato práce zkoumá frekvenční charakteristiky trakčního pohonu. Za tímto účelem byl sestaven simulační model trakčního pohonu s asynchronním motorem a skalárním řízením s otáčkovou zpětnou vazbou. Dále byla simulována problematika buzených kmitů a zkoumána odolnost pohonu vůči těmto kmitům v závislosti na jejich frekvenci. Touto simulací byly získány frekvenční charakteristiky trakčního pohonu. Získané výsledky simulací byly následně ověřeny měřením na modelu trakčního pohonu v laboratoři. Stručně bylo představeno schéma měniče pro generování budících proudů a popsán princip měření frekvenčních charakteristik.cs
dc.format35 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfrekvenční charakteristikacs
dc.subjecttrakční pohoncs
dc.subjectbuzené kmitycs
dc.titleFrekvenční charakteristiky trakčního pohonu s asynchronním motoremcs
dc.title.alternativeFrequency characteristics of induction machine traction driveen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis paper examines the frequency characteristics of the traction drive. For this purpose a simulation model of traction drive with asynchronous motor and a speed feedback scalar control was built. Then the issues with injected oscillations were simulated and the drive resistance to these oscillations depending on their frequency was examined. With this simulation the frequency charakteristics of the traction drive were obtained. The results of simulations were validated by measuring on the model of the traction drive in the laboratory. The scheme of the current injecting converter and the destcription of the principle of measurement of frequency charakteristics was introduce briefly.en
dc.subject.translatedfrequency characteristicen
dc.subject.translatedtraction driveen
dc.subject.translatedinjected oscillationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomka_svejda_v.pdfPlný text práce1,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047180_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce330,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047180_oponent.pdfPosudek oponenta práce471,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047180_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce100,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2340

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.