Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠustrová, Kateřina
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:50Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:23:50Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier62980
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23425
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Strom Praha a.s. a přináší návrhy, jak zvýšit prodej servisních služeb, zahradní techniky a zvýšení povědomí o půjčování demo strojů zákazníkovi. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o konkurenci, konkurenceschopnosti a nástrojích, které jsou využívány pro analýzu konkurence. Praktická část se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Strom Praha a.s. a marketingovými aktivitami. Poslední část práce obsahuje opatření k zvýšení prodeje služeb a především zahradní techniky.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonkurenční postavenícs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectanalýza prostředícs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectvhodná opatřenícs
dc.titleAnalýza konkurenčního postavení vybrané firmycs
dc.title.alternativeAnalysis of the competitive position of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the analysis of the competitive position of the company Strom Praha a.s. and provides suggestions on how to increase sales service, garden equipment and raising awareness about lending demo machines to the customer. The work is divided into two parts. The introductory part provides a theoretical knowledge of competition, competitiveness and tools that are used for competitive analysis. The practical part analyzes the competitive position of the company Strom Praha a.s. and marketing activities. The last part contains measures to increase sales and services mainly garden equipment.en
dc.subject.translatedcompetitive positionen
dc.subject.translatedcompetitive analysisen
dc.subject.translatedenvironmental analysisen
dc.subject.translatedmarketing activityen
dc.subject.translatedappropriate measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Sustrova_Katerina.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sustrova_O.pdfPosudek oponenta práce541,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sustrova_v.pdfPosudek vedoucího práce655,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sustrova_P.pdfPrůběh obhajoby práce190,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.