Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBravencová, Veronika
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing.
dc.date.accepted2016-6-13
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:54Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier66627
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23432
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingových aktivit v akciové společnosti Lázně Františkovy Lázně. V první části práce se nachází teoretická část na dané téma. Je zaměřena na cestovní ruch, marketing, marketing v cestovním ruchu, lázeňství v cestovním ruchu, SWOT analýzu, PEST analýzu a marketingový mix. Druhá, praktická část práce informuje o akciové společnosti Lázně Františkovy Lázně a jejích aktivitách, seznamuje s městem Františkovy Lázně. Následují analýzy (SWOT, PEST), marketingový mix a analýza dostupnosti a dostatečnosti reklamy společnosti. V poslední části této práce je dotazníkové šetření, které se týká informovanosti a dostupnosti reklamy společnosti Lázně Františkovy Lázně, a.s., výsledky šetření a návrhy na zlepšení.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleAplikace marketingových aktivit ve vybraném subjektucs
dc.title.alternativeApplication of marketing activities in selected subjecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on the application of marketing activities in the company Lázně Františkovy Lázně. There is the theoretical part of the topic in the first part. It is focused on tourism, marketing in tourism, spa tourism, SWOT analysis, PEST analysis and marketing mix. The second, practical part informs about the company Lázně Františkovy Lázně and its activities, acquaints with the town Františkovy Lázně. It is followed by analysis (SWOT, PEST), marketing mix and analysis of the availability and sufficiency of the advertisement of the company. In the last part of this work is the survey, which relates to awareness and availability of the advertisement of company Lázně Františkovy Lázně, survey results and suggestions for improvement.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedspa tourismen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmarketing comunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Bravencova.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bravencova V. - V.PDFPosudek vedoucího práce843,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bravencova V. - O.PDFPosudek oponenta práce755,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bravencova V. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce292,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23432

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.