Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠrámková, Tereza
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-13
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:56Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:56Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier66635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23435
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje kapitolu věnovanou neziskovým organizacích, jejich typologii a právním formám. Z právních forem jsou zmíněny spolky, ústav, nadace a nadační fond, registrované církve a náboženské společnosti a sociální družstvo. Dále je zmíněn marketing neziskových organizací. Druhá kapitola se zabývá fundraisingem, úlohou dárců a fundraisera. Závěr teoretické části uvádí zásady fundraisingu. Praktická část obsahuje popis Diecézní charity Plzeň konkrétně její činnost v Chebu, rozebírá její náklady a výnosy a porovnává je s Diakonií Západ. Další kapitola shrnuje nové potenciální zdroje financování chebských poboček Diecézní charity Plzeň. Na závěr jsou navrhnuty dvě fundraisingové aktivity přednáška o finanční gramotnosti a turnaj ve stolním tenise.cs
dc.format67 s. (15821 slov)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectmarketing pro neziskové organizacecs
dc.subjectfundraisingový pláncs
dc.titleFundraisingový plán pro vybranou neziskovou organizacics
dc.title.alternativeFund-raising plan for chosen non-profit institutionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis contains a chapter regarding non-profit organizations, their typology and legal forms. There are associations, institute, foundation and endowment fund, registered churches and religious societies and social cooperative mentioned in terms of those legal forms. The marketing of non-profit organizations is also mentioned. The second chapter deals with fundraising, the role of a donor and a fundraiser. At its end, theoretical part describes principles of fundraising. The practical part of the thesis contains a description of the "Diecézní charita Plzeň ", specifically its operations in Cheb. There is an analysis of costs and revenues, and their comparison with the "Diakonie Západ". The next chapter summarizes new potential sources of funding for the "Diecézní charita Plzeň" in Cheb. In conclusion, there are two fundraising activities suggested a lecture on financial literacy and a table-tennis tournament.en
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedmarketing for non-profit organizationsen
dc.subject.translatedfundraising planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Tereza_Sramkova.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sramkova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce587,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sramkova T. - O.PDFPosudek oponenta práce556,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sramkova T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce220,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23435

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.