Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorDbalá, Kristýna
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:58Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:58Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67524
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23440
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou image vybrané společnosti. Teoretická část popisuje image, firemní identitu a metody analýzy image. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost L'Occitane. Pomocí dotazníkového šetření s využitím vhodných metod je analyzována image společnosti. V závěru práce jsou interpretovány výsledky šetření, na jejichž základě jsou navrženy doporučení pro zlepšení současného stavu image společnosti.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimagecs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectl'occitanecs
dc.titleAnalýza image vybrané společnostics
dc.title.alternativeImage analysis of a chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the image analysis of a chosen company. The theoretical part describes the image, corporate identity and image analysis methods. In the practical part of the thesis, the theoretical knowledge is applied to the L'Occitane company. The image of the company is analyzed by using a questionnaire survey and by applying appropriate methods. The survey results are interpreted in the thesis conclusion and suggestions are recommended on their basis to improve the current state of the company's image.en
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedimage analysisen
dc.subject.translatedcorporate identityen
dc.subject.translatedl'occitaneen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Dbala_Kristyna.pdfPlný text práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dbala_V.pdfPosudek vedoucího práce581,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dbala_O.pdfPosudek oponenta práce572,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dbala_P.pdfPrůběh obhajoby práce217,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23440

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.