Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČechurová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorMihulka, Jan
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2016-6-7
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:59Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:59Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67526
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23441
dc.description.abstractBakalářská práce "Vybrané moderní technologie a jejich využití v marketingové komunikaci" je zaměřena na analýzu využití konkrétních moderních technologií ve vybraných prodejnách ve třech krajích České republiky. Teoretická část je zaměřena na popsání základních informací o marketingu a marketingové komunikaci. V druhé části teorie jsou stručně popsány vybrané moderní technologie, na které je práce zaměřena. Následuje praktická část, která se soustředí na samotné využití představených moderních technologií v prodejnách. Součástí práce je také zhodnocení výsledků výzkumu a vyvozená doporučení.cs
dc.format57 s. (74 913 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectwi-fics
dc.subjectqr kódycs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.titleVybrané moderní technologie a jejich využití v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeChosen modern technology and their use in marketing communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis "Chosen modern technology and their use in marketing communication" is focused on analysis of use of specific modern technology in chosen stores in three regions of the Czech republic. Theoretical part is focused on describing basic information about marketing and marketing communication. In the second part of theory there are briefly described chosen modern technology, followed by practical part, which is focused on use of introduced modern technology in stores. One of the parts of thesis is valorizing of research results and recommendations.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedwi-fien
dc.subject.translatedqr codesen
dc.subject.translatedmobile applicationsen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vybrane moderni technologie a jejich vyuziti v marketingove komunikaci.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFView/Open
Mihulka_V.pdfPosudek vedoucího práce660,17 kBAdobe PDFView/Open
Mihulka_O.pdfPosudek oponenta práce628,38 kBAdobe PDFView/Open
Mihulka_P.pdfPrůběh obhajoby práce181,7 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23441

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.