Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing.
dc.contributor.authorRais, Tomáš
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:11Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:11Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67563
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23464
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na nákupní chování spotřebitelů při nákupu balených vod. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry různé faktory spotřebitele ovlivňují s důrazem na vliv barev. Výzkumná část byla rozdělena na dotazníkové šetření a rozhovory, které ověřovaly zjištěné závěry z předchozí výzkumné části. Zjištěny byly rozdíly v prvcích, které pomáhají spotřebitelům rozpoznat svojí oblíbenou balenou vodu oproti ostatním výrobkům. Výzkum poukázal, že spotřebitelé vytrvale preferují modrou barvu obalu pro balené vody, i když zde byly tendence pro větší rozmanitost používaných barev. Rozhovory potvrdily, že spotřebitelé preferují modrou barvu kvůli asociacím, které v nich tato barva vyvolává. Výstupem výzkumu je zjištění, že barva hraje důležitou roli u balených vod, oproti ostatním výrobkům. Pro obal balených vod jsou zde určité tendence používat barvy významově blízké produktu.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýznam barevcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectbalené vodycs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní chování zákazníkacs
dc.title.alternativeFactors affecting consumer buying behaviouren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on consumer shopping behaviour when shopping bottled water. The goal of the thesis was to find out to which extent various factors affect consumers and special attention is paid to the influence of colours. The research part was divided into the part of questionnaires and the interviews which verified the conclusions drawn from the previous part. Some differences were discovered in the factors that help consumers to find their favourite packaged water among other products. The research proved that customers prefer blue packaging for bottled water persistently although there were tendencies for higher diversity of used colours. The interviews show that consumers prefer the blue colour due to the associations that this colour evokes. The output of the research is the finding that colours play an important role with bottled water in contrast to other products. There are certain tendencies here to use the colours which are close to the product for the packaging of bottled waters.en
dc.subject.translatedimportance of coloursen
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedpackaged wateren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA_PRACE_RAIS_K13B0258P.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rais_V.pdfPosudek vedoucího práce684,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rais_O.pdfPosudek oponenta práce688,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rais_P.pdfPrůběh obhajoby práce199,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23464

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.