Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMareš, Václav
dc.contributor.refereeLobaz Petr, Ing.
dc.date.accepted2016-6-9
dc.date.accessioned2017-02-21T08:30:40Z-
dc.date.available2015-10-12
dc.date.available2017-02-21T08:30:40Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-5-5
dc.identifier62512
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23785
dc.description.abstractCílem této práce bylo seznámit se s projektem BlenderVR, díky kterému by mělo být možné použít aplikace vytvořené modelovacím nástrojem Blender ve virtuální realitě. Dále bylo třeba získat informace o podpoře protokolu VPRN (Virtual Reality Peripheral Network), který dokáže zprostředkovat komunikaci s periferními zařízeními. Dalším bodem bylo zjistit možnosti připojení vybraných zařízení (Oculus Rift DK2, WiiMote, TrackIR 5, myš a klávesnice) s případným využitím VRPN. Pro každé podporované zařízení vytvořit ukázkovou aplikaci a závěrem vytvořit netriviální aplikaci virtuální reality. Součástí práce bude také popis konfigurace i obsluhy BlenderVR a VRPN v prostředí Windows.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectblendervrcs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectblendercs
dc.subjectvrpncs
dc.subjectoculuscs
dc.subjectwiimotecs
dc.titleVirtuální realita v prostředí Blender VRcs
dc.title.alternativeVirtual Reality in Blender VRen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this work was to learn about a project BlenderVR thanks to which should be possible to use applications created in modeling tool Blender in virtual reality. Then get information about a support of VRPN protocol (Virtual Reality Peripheral Network) which enables communication with peripheral devices. Next goal was to find options of connecting chosen devices (Oculus Rift DK2, WiiMote, TrackIR 5, mouse and keyboard) with possible usage of VRPN. For each supported device create a simple demo application and then create a nontrivial virtual reality application. As a part of this work there also will be a description of configuration and usage of BlenderVR and VPRN in Windows environment.en
dc.subject.translatedblendervren
dc.subject.translatedvirutal realityen
dc.subject.translatedblenderen
dc.subject.translatedvrpnen
dc.subject.translatedoculusen
dc.subject.translatedwiimoteen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarka.pdfPlný text práce877,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0118P-posudek.pdfPosudek oponenta práce141,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0118P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce222,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0118P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce122,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23785

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.