Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLukavský, Jindřich
dc.contributor.authorLerch, Lukáš
dc.contributor.refereePodlipský, Rudolf
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:27:51Z
dc.date.available2009-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:27:51Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-14
dc.identifier36770
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2395
dc.description.abstractDiplomová práce navazuje na didaktickou analýzu nefigurativního výtvarného vyjádření pojmů emocí u jedenáctiletých dětí prováděnou Janem Slavíkem, Marií Fulkovou a Jindřichem Lukavským. Zadání původního výzkumu je upraveno a výsledné poznatky jsou porovnávány s výsledky vzorové studie z roku 2006. Teoretická část se zaměřuje především na propojení s psychologií. V praktické části se pomocí statistických mechanizmů a komparace zaměřuji na možnosti interpretace poznatků z analýzy jednotlivých fází, a zároveň ověřuje původní výzkum v jiné rovině.cs
dc.format116 s. (137 714 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectemocecs
dc.subjectpojemcs
dc.subjectznázorněnícs
dc.subjectrozpoznávánícs
dc.subjectaretécs
dc.subjecttechnécs
dc.subjectvizuální gramotnostcs
dc.subjectkresbacs
dc.subjecthermeneutikacs
dc.subjectabstraktní uměnícs
dc.subjectkonkrétní uměnícs
dc.subjectkrize dětského výtvarného projevucs
dc.titleZkoumání vnímání a znázornění pojmů u jedenáctiletých dětícs
dc.title.alternativeResearch on how students of basic art school percept and represent conceptsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis refers to a didactic analysis dealing how the terms of emotions are interpreted by children in the age of eleven using nonfigurative art carried out by Jan Slavík, Marie Fulková and Jindřich Lukavský. Enterings of the original research are modified and the resulting findings are compared with the results of the sample study carried out in 2006. The theoretical part of this thesis is focused on connection of art and psychology. The practical part is focused on the possibility of the interpretation of findings from the analysis in individual parts, using the statistical mechanisms and subsequent comparison. Also it verifies the original research in different way. Klíčováen
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translatedconcepten
dc.subject.translatedrepresentationen
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedareteen
dc.subject.translatedtechneen
dc.subject.translatedvisual literacyen
dc.subject.translateddrawingen
dc.subject.translatedhermeneuticsen
dc.subject.translatedabstract arten
dc.subject.translatedfigurative arten
dc.subject.translatedcrisis of children's artistic expressionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Lukas Lerch 2012.pdfPlný text práce5,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerch Lukas - posudek ved.pdfPosudek vedoucího práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerch Lukas - posudek opon.pdfPosudek oponenta práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerch Lukas - prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce479,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obrazová příloha.pdfObrazová příloha159,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP tabulky a grafy.xlsxTabulky a grafy116,35 kBMicrosoft Excel XMLZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2395

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.