Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krbůšková Věra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Suchá, Lucie | |
dc.contributor.referee | Wagnerová Jarmila, PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:43:31Z | - |
dc.date.available | 2015-6-17 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:43:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-15 | |
dc.identifier | 64528 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24173 | |
dc.description.abstract | V teoretické části je popsané vyučování německého jazyka, interaktivní vyučování, projektové vyučování a simulace. V praktické části je popsána výzkumná metoda (dotazník) a poté je proveden výzkum. Výzkum se týká toho, zda je simulace vužívána ve vyučování německého jazyka | cs |
dc.format | 56 s. (88270 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | metody a fomy ve vyučování | cs |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | interaktivní vyučování | cs |
dc.title | Simulace ve výuce německého jazyka | cs |
dc.title.alternative | Simulation in Teaching of German as a Foreign Language | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis "Simulation in Teaching of German as a Foreign Language" is divided in a theoretical and practical part. In the theoretical part is defined a Teaching of foreign languages. Thereafter, the social forms are characterized in language teaching and it will be given tips on what stage each social form should be used. In next chapter you will find out interactive education and project teaching. The last chapter is devoted to the simulation. There is defined the method of simulation and this method has been tested on students. In the practical part you will find information on a specific research method that is used for the study, through the questionnaire. It summarizes advantages and disadvantages of the questionnaire. In other chapters you will find information about the specific questionnaire, which is needed for the investigation. The questionnaire is about simulation in German classes. Results of the investigation will be presented by charts and tables. | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | social forms | en |
dc.subject.translated | interactive education | en |
dc.subject.translated | project teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DA tisk3.pdf | Plný text práce | 1,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sucha_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,5 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sucha_op.pdf | Posudek oponenta práce | 1,55 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sucha_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 360,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24173
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.