Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKrbůšková Věra, Mgr.
dc.contributor.authorSuchá, Lucie
dc.contributor.refereeWagnerová Jarmila, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:31Z-
dc.date.available2015-6-17
dc.date.available2017-02-21T09:43:31Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64528
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24173
dc.description.abstractV teoretické části je popsané vyučování německého jazyka, interaktivní vyučování, projektové vyučování a simulace. V praktické části je popsána výzkumná metoda (dotazník) a poté je proveden výzkum. Výzkum se týká toho, zda je simulace vužívána ve vyučování německého jazykacs
dc.format56 s. (88270 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectmetody a fomy ve vyučovánícs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectinteraktivní vyučovánícs
dc.titleSimulace ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeSimulation in Teaching of German as a Foreign Languageen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis "Simulation in Teaching of German as a Foreign Language" is divided in a theoretical and practical part. In the theoretical part is defined a Teaching of foreign languages. Thereafter, the social forms are characterized in language teaching and it will be given tips on what stage each social form should be used. In next chapter you will find out interactive education and project teaching. The last chapter is devoted to the simulation. There is defined the method of simulation and this method has been tested on students. In the practical part you will find information on a specific research method that is used for the study, through the questionnaire. It summarizes advantages and disadvantages of the questionnaire. In other chapters you will find information about the specific questionnaire, which is needed for the investigation. The questionnaire is about simulation in German classes. Results of the investigation will be presented by charts and tables.en
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatedsocial formsen
dc.subject.translatedinteractive educationen
dc.subject.translatedproject teachingen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DA tisk3.pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFView/Open
Sucha_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,5 MBAdobe PDFView/Open
Sucha_op.pdfPosudek oponenta práce1,55 MBAdobe PDFView/Open
Sucha_obh.pdfPrůběh obhajoby práce360,27 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/24173

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.