Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorBudíková, Kateřina
dc.contributor.refereePrůcha-Wittmann Julia, Mgr. B. A.
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:32Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:43:32Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-3
dc.identifier64695
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24174
dc.description.abstractPráce se zabývá evaluací německo-české jazykové animace na českých středních školách. Práce má dvě hlavní částí - část teoretickou, ve které autorka definuje jazykovou animaci, její cíle, fáze, použití apod. V praktické části se autorka zabývá analýzou dat, nashromážděných na počátku roku 2015. Data byla nashromážděna pomocí dotazníků zaslaných na střední školy, které se zúčastnily jazykové animace na podzim a v zimě roku 2014. Na základě vyhodnocení nashromážděných dat formuluje autorka v závěru praktické části konkrétní návrhy pro použití jazykové animace ve vyučování německého jazyka na českých středních školách.cs
dc.format83 s. (126 140 znaků), 57 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjazyková animacecs
dc.subjectorganizace tandemcs
dc.subjectjazykový animátorcs
dc.subjectpráce jazykového animátoracs
dc.subjectstřední školycs
dc.subjectdotazníky pro učitelecs
dc.subjectdotazníky pro studentycs
dc.subjectmotivace studentůcs
dc.subjectněmčina jako cizí jazyk na sšcs
dc.subjectnávrhy a modifikace aktivit pro sšcs
dc.titleEvaluace česko-německé jazykové animace na českých středních školáchcs
dc.title.alternativeAn evaluation of Czech-German language animation at Czech secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe graduation thesis focuses on the evaluation of Czech-German language animation at Czech secondary schools. There are two main parts of the thesis. The definition, origin, development, methods and phases of the language animation are dealt with in the theoretical part. The information about the role of a language animator and about the work of the organization Tandem is included in this part as well. The practical part analyses the data which were collected at the beginning of the year 2015. The data were collected with the help of printed and electronic questionnaires. Within the scope of this survey secondary school teachers and students who experienced the language animation in the autumn and winter 2014 were addressed. Based on the results, the author of the thesis formulates recommendations, suggestions and concrete modifications of games and activities for the usage of the Czech-German language animation in the German language teaching at Czech secondary schools.en
dc.subject.translatedlanguage animationen
dc.subject.translatedorganisation tandemen
dc.subject.translatedlanguage animatoren
dc.subject.translatedthe work of a language animatoren
dc.subject.translatedsecondary schoolsen
dc.subject.translatedquestionnaires for teachersen
dc.subject.translatedquestionnaires for studentsen
dc.subject.translatedstudents' motivationen
dc.subject.translatedgerman as a foreign language at secondary schoolsen
dc.subject.translatedsuggestions and recommendations of the activities for secondary schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
finalni verze.pdfPlný text práce11,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Budikova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Budikova_op.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Budikova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce396,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24174

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.