Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMenclová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTrefná, Denisa
dc.contributor.refereeVoltrová Michaela, Dr. phil.
dc.date.accepted2016-8-31
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:32Z-
dc.date.available2013-12-7
dc.date.available2017-02-21T09:43:32Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-27
dc.identifier65487
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24175
dc.description.abstractHlavním tématem této diplomové práce je německá dětská reklama a její jazyk. Teoretická část práce se zabývá reklamou, jejími znaky a cílovou skupinou dětí. Dále je charakterizován jazyk reklamy a jeho specifika.Praktická část je zaměřena na zkoumání lexikální jazykové roviny vybraných reklamních textů. Centrem této části práce je jazyková analýza, která byla provedená na základě studia odborné literatury. Cílem práce bylo, analyzovat jazyk reklamy užitý ve vybraných televizních spotech tak, aby byla dokázána nebo vyvrácena všeobecná platnost tří hypotéz i pro oblast dětské reklamy.cs
dc.format89 s., vii s. (130 098 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectznaky tv reklamycs
dc.subjectslogancs
dc.subjectjazyk reklamy a jeho specifikacs
dc.subjectanglicismycs
dc.subjectdětská reklamacs
dc.subjectcílová skupina dětics
dc.subjectjazyková analýzacs
dc.titleSprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbungcs
dc.title.alternativeLanguage analysis of children commercialen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the children commercial and its particular language that is marked by specific particularities. The theoretical part focuses on the features of commercials and the target group children. Further is the language of the commercial and its particularities defined. The practical part focuses on the analysis of the lexical level of the language used in texts, which is done according to the presented literature. The main goal of this thesis was, to analyse the language used in chosen TV-commercials in the way, the validity of the claims stated in the theoretical part may be approved in the field of children commercials.en
dc.subject.translatedcommercial and its featuresen
dc.subject.translatedchildren commercialen
dc.subject.translatedtarget group childrenen
dc.subject.translatedlanguage analysisen
dc.subject.translatedtv-commercialsen
dc.subject.translatedslogansen
dc.subject.translatedspecific language of the commercialen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbung (DP).pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trefna_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trefna_op.pdfPosudek oponenta práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trefna_obh.pdfPrůběh obhajoby práce415,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24175

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.