Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová Šárka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Ševcová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2016-8-30 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:46:37Z | - |
dc.date.available | 2014-12-12 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-30 | |
dc.identifier | 64703 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24296 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na žáky s postižením, kteří plní povinnou školní docházku ve škole i mimo ni, formou individuálního vzdělávání a na úlohu školy, při plánování budoucnosti dětí s postižením | cs |
dc.format | 42 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | základní škola speciální | cs |
dc.subject | žák s postižením | cs |
dc.subject | kazuistika | cs |
dc.subject | rámcově vzdělávací plán | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.title | Úloha školy při plánování budoucnosti mladých lidí s postižením ukončujících povinnou školní docházku. Případová studie životních drah mladých lidí s postižením. | cs |
dc.title.alternative | The role of school in planning the future of young people with disabilities finishing their compulsory school attendance. Case study of young people with disabilities from a life course perspective. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focues on pupils with impairment and disabilities who are attending elementary school with an individual plan and on its role on planning the future of these children. | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | special elementary school | en |
dc.subject.translated | pupils with impairment | en |
dc.subject.translated | casuistry | en |
dc.subject.translated | framework elemntary program | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | integration | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Sevcova.pdf | Plný text práce | 368,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sevcova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sevcova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,25 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sevcova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 345,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24296
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.