Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠámalová Kateřina, Mgr.
dc.contributor.authorBrejchová, Veronika
dc.contributor.refereeNovotná Lenka, PhDr.
dc.date.accepted2016-8-30
dc.date.accessioned2017-02-21T09:48:40Z-
dc.date.available2015-1-13
dc.date.available2017-02-21T09:48:40Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64136
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24422
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá popisem batolecího věku a hygienickými návyky, převážně posazováním na nočník, a také tím, jakými vývojovými stádii dítě prochází. Jedna teoretická kapitola je věnována ideálnímu průběhu učení na nočník. Praktická část se věnuje čtyřem kazuistikám popisujícím posazování na nočník. Tyto kazuistiky ilustrují, kdy rodiče začali své děti učit na nočník a jakým způsobem. Kazuistiky byly provedeny rozhovorem s matkami dětí a pozorováními.cs
dc.format39 s. (83 696 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthygienické návykycs
dc.subjectnočníkcs
dc.subjectbatolecí věkcs
dc.subjecthygienacs
dc.subjectpsychický vývojcs
dc.subjectpomočovánícs
dc.subjectučení na nočníkcs
dc.subjectvývoj batoletecs
dc.subjectrozhovor s matkoucs
dc.subjectanální obdobícs
dc.titleVytváření návyků v batolecím věkucs
dc.title.alternativeThe creating of habits in toddler ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with description of the toddler age, the hygienic habits, mainly potty-training and also stages of development which child passes. One of theoretical chapter focuses specially on the ideal learning process of the potty-training. The practical part deals with four casuistries describing potty training. These casuistries clarify when parents began to teach their children on the potty and how. The casuistries were conducted by interviews with mothers and observations.en
dc.subject.translatedhygienic habitsen
dc.subject.translatedthe pottyen
dc.subject.translatedthe toddler ageen
dc.subject.translatedthe hygienicsen
dc.subject.translatedthe psychical developmenten
dc.subject.translatedthe enuresisen
dc.subject.translatedpotty-trainingen
dc.subject.translatedthe toddler developmenten
dc.subject.translatedthe interview with motheren
dc.subject.translatedthe anal stageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Brejchova.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brejchova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce254,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brejchova - oponent.pdfPosudek oponenta práce230,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brejchova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce113,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24422

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.