Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šámalová Kateřina, Mgr. | |
dc.contributor.author | Skálová, Nikola | |
dc.contributor.referee | Boháčová Aneta, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2016-5-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:48:42Z | - |
dc.date.available | 2015-6-8 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:48:42Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-15 | |
dc.identifier | 65350 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24425 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku autismu, výchovně vzdělávací intervence a popůrné terapie.Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V praktické části jsou uvedeny kazuistiky tří dětí, které navštěvují speciální cvičení pro děti s poruchou autistického spektra. | cs |
dc.format | 58 s. (100 859 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65350 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | autismus | cs |
dc.subject | charakteristické projevy | cs |
dc.subject | dětský autismus | cs |
dc.subject | aspergerův syndrom | cs |
dc.subject | rettův syndrom | cs |
dc.subject | intervence | cs |
dc.subject | teacch program | cs |
dc.subject | terapie | cs |
dc.subject | cvičení | cs |
dc.title | Terapie a následné cvičení u dětí s autismem | cs |
dc.title.alternative | Therapy and consequent exercise for children with autism | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with characteristic of autism, educational interventions and supportive therapies.This thesis is divided into theoretical and practical part.The practical part presents case studies of three children who attend special training for children with autism spectrum disorder. | en |
dc.subject.translated | autism | en |
dc.subject.translated | characteristic behavior | en |
dc.subject.translated | childhood autism | en |
dc.subject.translated | asperger syndrome | en |
dc.subject.translated | rett syndrome | en |
dc.subject.translated | intervention | en |
dc.subject.translated | teacch program | en |
dc.subject.translated | therapy | en |
dc.subject.translated | exercise | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Skalova.pdf | Plný text práce | 1,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Skalova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 267,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Skalova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 89,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Skalova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 853,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24425
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.