Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr.
dc.contributor.authorJandečková, Veronika
dc.contributor.refereeDubec Michal, Mgr.
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:49:16Z-
dc.date.available2015-6-19
dc.date.available2017-02-21T09:49:16Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-31
dc.identifier67370
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24476
dc.description.abstractPráce se zabývala problematikou výuky anglického jazyka u dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje obecný pohled do výuky cizích jazyků předškolních děti a jejich vývoj. První kapitola se zabývá otázkou optimálního věku pro zahájení se seznamováním se s cizími jazyky. Další kapitoly pojednávají o podmínkách osvojování si cizího jazyka. Mezi tyto podmínky patří psychologická charakteristika dítěte v předškolním věku, vhodné aplikování metodiky osvojování si cizího jazyka u dětí v předškolním věku, správné zvolení metod a forem učení a v neposlední řadě také role učitele. Praktická část zkoumá formou dotazníkového šetření názory rodičů vyučovaných dětí, pedagogů mateřských a základních škol na předškolní výuku anglického jazyka. Cílem práce je zjistit očekávání rodičů dětí v mateřské škole od předškolní propedeutiky anglického jazyka, názory rodičů a pedagogů na předškolní seznamování se s anglickým jazykem. Dále zjistit, jaký věk je optimální pro započetí se seznamováním se s cizím jazykem, a zda zde existuje návaznost na výuku anglického jazyka na základních školách.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvývoj dítěte v předškolním věkucs
dc.subjectvývoj poznávacích procesůcs
dc.subjectvýuka angličtiny v mateřské školecs
dc.subjectmetodika výuky cizího jazyka v mateřské školecs
dc.subjectučitel anglického jazykacs
dc.titleVýuka anglického jazyka u předškolních dětícs
dc.title.alternativeTeaching English to preschool childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with teaching English language to very young learners (VYLs). The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part provides a general look into language teaching to preschool children and their development. The first chapter deals with the question of optimal or critical age for second langue learning. The following chapters focus on highlighting the conditions under which children's potential advantage in learning a second language can be exploited. Among these conditions are the following: psychological characteristics of VYLs, methodology for teaching English language, the suitable principles and techniques, and last but not least the role of teacher. The practical part examines opinions of parents, teachers of nursery and elementary schools on English learning in preschool age. The research is carried out through the questionnaires. The aim of the practical part is to find out parent's expectation from preschool English learning, to examine opinions of parents, teachers of nursery and basic schools on English learning in preschool age. Another aim is to learn what age is suitable for English learning. And finally to check whether there is the continuity of English learning at basic schools. learn what age is suitable for English learning, opinions on English learning and qualification of teachers from nursery schools.en
dc.subject.translateddevelopment of child in pre-school ageen
dc.subject.translateddevelopment of cognitive prcessesen
dc.subject.translatedenglish lessons in nursery schoolen
dc.subject.translatedmethodology of english lessons in nursery schoolen
dc.subject.translatedenglish teacher for vylsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_JandeckovaV_AJ_v_MS.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandeckova VP0001.pdfPosudek vedoucího práce101,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandeckova OP0001.pdfPosudek oponenta práce127,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandeckova O0001.pdfPrůběh obhajoby práce21,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24476

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.