Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hasmanová Marhánková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Holá, Tereza | |
dc.contributor.referee | Pařízková Alena, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-1-14 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:51:58Z | |
dc.date.available | 2014-6-2 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:51:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-4-30 | |
dc.identifier | 60913 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24609 | |
dc.description.abstract | Práce je kvalitativním výzkumem, který má etnografickou povahu. Cílem této práce je náhled na konstrukci genderové identity u dětí ve školní družině. Zároveň se práce věnuje tomu, jakým způsobem děti v prostředí školní družiny tzv. "dělají gender". Zkoumané v tomto prostředí jsou i vychovatelky školní družiny, činnosti, interakce a kolektivy zde vzniklé. Sběr dat proběhl prostřednictvím kombinace několika metod. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a analytickou část. Během výzkumu bylo zjištěno, že v procesu tvorby genderové identity jsou děti aktivními jedinci. Přestože oddělení školní družiny působí jako genderově vyvážené, při detailní analýze byla objevena řada faktorů, která mají charakter podporující tradiční pojetí ženského a mužského pohlaví | cs |
dc.format | 99 s. (149 472 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | gender | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | školní družina | cs |
dc.subject | genderová identita | cs |
dc.subject | genderové stereotypy | cs |
dc.title | Konstrukce genderové identity u dětí ve školní družině | cs |
dc.title.alternative | The Construction of Children's Gender Identity in the After-school childcare | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The work is a qualitative research with etnographical character. The aim of the thesis is to look construction of children's gender identity in the after-school childcare. At the same time, the work examines how children in an after-school club "doing gender". Studied in this environment are instructors in the after-school childcare, activities, interactions and collectives produced here. The Facts were collected by combination of several methods. The work is divided into theoretical, methodological and analytical part. During my research I have discovered that children, during the process of making gender identity, are active individuals. Even though the department of the after-school childcare seems to be gender balanced, by comprehensive analysis I have discovered several factors which support the traditional concept of male and female sex. | en |
dc.subject.translated | gender | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | after-school childcare | en |
dc.subject.translated | gender identity | en |
dc.subject.translated | gender stereotypes | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Hola_Tereza.pdf | Plný text práce | 1,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hola Tereza Bc_vedouci.doc | Posudek vedoucího práce | 44 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
hola Tereza Bc.-oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 109,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hola.JPG | Průběh obhajoby práce | 138,45 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24609
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.