Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Štěpánka
dc.contributor.authorŠedivý, Jakub
dc.contributor.refereeMandysová, Daniela
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:48:26Z
dc.date.available2008-12-10cs
dc.date.available2013-06-19T06:48:26Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-30
dc.identifier31843
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2473
dc.description.abstractTato diplomová práce ve své první části představuje základní terminologii související se školní integrací. Zabývá se hlavně integrací ve výuce a představuje hlavní dvě možnosti integrace ? integraci jednooborovou/interdisciplinární a integraci víceoborovou/multidisciplinární. V další části tato práce představuje komparaci integrace ve školství konce 19. století a na začátku století 21. V kapitole 3.1 jsou představeny argumenty dokládající prvky integrace již v době školských reforem Marie Terezie, a to na příkladu pedagogické praxe skladatele - učitele J. J. Ryby. Další část představuje analýzu požadavků na současnou výuku v dokumentu Rámcový vzdělávací program - v jakých významech a jak je apelováno na integraci a jaké jsou možnosti její realizace v průběhu školního roku. V praktické části se prezentují čtyři vybrané projekty realizované Církevním gymnáziem a usazené do prostředí jejich realizace. U každého projektu byly sledovány jejich cíle, cílové skupiny, způsoby prezentace a propagace (směrem ke kolegům učitelům, studentům i veřejnosti), průběh projektu a především uplatnění integrace. Projekty jsou představeny jako praktický návod případnému zájemci o realizaci těchto nebo podobných projektů na své škole, a z tohoto důvodů jsou připojeny rady a varování před možnými organizačními riziky.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectintegrace ve výucecs
dc.subjectjednooborová integracecs
dc.subjectpolyestetická integracecs
dc.subjectRVPcs
dc.subjectprůřezová tématacs
dc.subjectmezioborové vztahycs
dc.subjectJakub Jan Rybacs
dc.subjectCírkevní gymnázium v Plznics
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectprojekt Mohlo by tu být i lípcs
dc.subjectprojekt Po stopách hudebních skladatelů v Západních Čecháchcs
dc.subjectprojekt Integrace předmětůcs
dc.subjectprojekt Silní bez násilícs
dc.subjectGen Rossocs
dc.subjectmuzikál Streetlightcs
dc.titleK možnostem oborové a mezioborové integrace ve výuce HV na gymnáziu (dle RVP)cs
dc.title.alternativeTo possibilities of departmental and transdisciplinary integration in the Musical appreciation at the gymnasium (according to RVP)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the first part, this diploma work presents the basic terminology related to the integration in education at schools. It deals mainly with the integration in teaching and shows two main ways of integration ? interdisciplinary and multidisciplinary. In the next part there is comparison of integration in 19th and 20th century. In chapter 3.1 there are arguments proving aspects of integration from the times of Marie Terezie, for example in the pedagogical work of the composer and teacher J.J.Ryba. Another part summarizes analysis of requirements on the present education in Rámcový vzdělávací program- especially in which situations and using which methods integration is needed and what possibilities there are for its realization during the school year. The practical part presents four projects realized at Církevní gymnázium Plzeň. The goals, target groups, ways of presentation and advertisement (towards the colleagues, teachers, students and public), progress and especially integration has been observed in each of them. Projects are given as a practical guide for people interested in further realization of these projects. Therefore there are also plenty of advice and warnings to avoid some organizational risks or dangers. Integration in education is a very current topic which should be developed and spread in different forms at different types of schools. The described projects should be used at as many schools as possible.en
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedintegration in educationen
dc.subject.translatedinterdisciplinary integrationen
dc.subject.translatedpolyaesthetic integrtaionen
dc.subject.translatedRVPen
dc.subject.translatedcross-section topicsen
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationshipsen
dc.subject.translatedJakub Jan Rybaen
dc.subject.translatedChurch grammar school in Pilsenen
dc.subject.translatedteaching through projectsen
dc.subject.translatedproject It could be betteren
dc.subject.translatedproject Following composers in West Bohemiaen
dc.subject.translatedproject of Subjects integrationen
dc.subject.translatedproject Strong without violenceen
dc.subject.translatedGen Rossoen
dc.subject.translatedStreetlight musicalen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Jakub Sedivy.pdfPlný text práce11,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedivy_posudek_DP_vedouci_liskova.pdfPosudek vedoucího práce522,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedivy_posudek_DP_oponent_mandysova.pdfPosudek oponenta práce481,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sedivy_prubeh_obhajoby_DP.pdfPrůběh obhajoby práce493,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2473

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.