Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hynek Martin, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Minich, Radovan | |
dc.contributor.referee | Skovajsa Michal, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T10:51:36Z | - |
dc.date.available | 2015-9-21 | |
dc.date.available | 2017-02-21T10:51:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-5-20 | |
dc.identifier | 67590 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25289 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá obecným rozdělením stabilizačních systémů u závodních vozů. Dále se zabývá výpočtem stabilizátoru a jeho numerickou simulací. Hlavní částí práce je navrhnout stabilizační systém a zkontrolovat ho pomocí MKP pro vůz UWB16 s ohledem na pravidla FSAE pro rok 2016. Výsledkem práce je stabilizační systém, který splňuje tuhostní podmínky a je nastavitelný. | cs |
dc.format | 55 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | stabilizační systém fsae | cs |
dc.subject | analytický výpočet | cs |
dc.subject | numerická simulace | cs |
dc.subject | tuhost stabilizátoru | cs |
dc.subject | břit | cs |
dc.subject | domek | cs |
dc.subject | zkrutná trubka | cs |
dc.subject | cad model | cs |
dc.title | Návrh stabilizačního systému pro vůz Formule SAE | cs |
dc.title.alternative | Design of Car Formula SAE Stabilizer System | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the general distribution of stabilization systems for the race cars. Another part of the thesis contents the anti roll bar calcualtion and its numerical simulation. The main part of this thesis is to make proposal of anti roll bar system and verify by FEM for car UWB16 with respect to the rules FSAE for the year 2016. The final result is the adjustable stabilizing system that meets the stiffness conditions. | en |
dc.subject.translated | fsae anti roll bar system | en |
dc.subject.translated | analytical calculation | en |
dc.subject.translated | numerical simulation | en |
dc.subject.translated | stiffness | en |
dc.subject.translated | blade | en |
dc.subject.translated | housing | en |
dc.subject.translated | roll bar | en |
dc.subject.translated | cad model | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Radovan_Minich_2016.pdf | Plný text práce | 5,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Minich - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 674,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Minich - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Minich.pdf | Průběh obhajoby práce | 301,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25289
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.