Název: Interaktivní animace - počítačová hra
Další názvy: Interactive animation - computer game
Autoři: Urbánek, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Barta Jiří, Prof. akad. mal.
Oponent: Vaňo Martin, Mgr.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/25486
Klíčová slova: mobilní hra;casual hra;logická hra;herní design;hudební hra;ručně vytvořené úrovně;interaktivní design;unity;android;typografie;dotykový displej;vizuální hádanka;nezávislý herní vývoj
Klíčová slova v dalším jazyce: casual game;touchscreen;android;unity;handcrafted levels;typography;interactive design;mobile game;visual puzzle;indie game
Abstrakt: Práce obsahuje koncept, design úrovní a hratelný prototyp herních mechanik hry Swappie. Hra je určena pro tablety a mobilní telefony. Patří do žánru mobilních casual her. Je založena na řešení vizuálních hádanek se zvyšující se obtížností a ozvláštněna mechanikou komponování hudby. Ovládá se pouze klepáním na obrazovku zařízení. Hráč si volí mezi čtvercem, který je statický, trojúhelníkem, který létá a kolečkem které jezdí. Pomocí střídání těchto tří tvarů se hráč ve hře pohybuje. Druhou základní mechanikou je otáčení levelu o 90°, které pomáhá hráči dostat se do cíle na konci každé úrovně. Sekundární herní mechanikou je komponování melodií. Hráč svým pohybem v rámci levelu zadává hře parametry pro tvorbu melodie, kterou po dohrání může sdílet s ostatními hráči. Hraje určena dospělému publiku.
Abstrakt v dalším jazyce: Thesis consists of game concept, level design and playable demo of the game Swappie. Swappie is a casual game for touchscreen devices. It is based on visual puzzles with increasing difficulty. Player changes between three shapes of his avatar; circle, square and triangle. Each of the shapes has its specific power. Triangle flies, circle runs and square is heavy. Player moves within the level by changing this shapes. The goal of the game is to reach the dock at the end of each level. The second core mechanic of the game is turning of the body of the level, which helps player to reach the dock. There is also secondary game mechnanic of composing melodies. These are derived from players trajectory and other values derived from his behaviour within each level. It is possible to share these melodies with other players. The target audience of the game are adults.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Urbanek_Tomas_diplomova_prace.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanek_V.pdfPosudek vedoucího práce170,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urbanek_O.pdfPosudek oponenta práce475,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
URBANEK.pdfPrůběh obhajoby práce369,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/25486

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.