Název: | Interaktivní učebnice pro děti předškolního věku |
Další názvy: | Interactive book for prechool children |
Autoři: | Širlová, Brigita |
Vedoucí práce/školitel: | Šlajch Václav, MgA. Ing. |
Oponent: | Vaňo Martin, Mgr. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25511 |
Klíčová slova: | mobilní aplikace;interaktivní hra pro děti;dětská hra;předškoláci;umění;mobilní zařízení;vývoj her;animace;filc;ruční tvorba |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mobile game;kids application;mobile application;preschoolers;game;clasical animation;interaktive game |
Abstrakt: | Práce se zabývá vývojem hry pro mobilní zařízení zaměřenou na děti předškolního věku a jejich přípravu k zápisu do první třídy. Podrobně práce popisuje, obsah hry, průběh navrhování a realizace hry. Součástí práce je porovnání této hry s konkurenčními hrami a zamyšlení se nad tím, co nového přináší. |
Abstrakt v dalším jazyce: | I have choosen to create application game for preschool kids as my masters final project. It specializes for the elementary school entry exam. I wanted to create unique place for learning and having fun. I wanted kids to experience a reallife story and beautiful journey throughtout countryside. The game also includes handmade animations. It is a classical form of animation called cutout animation. I animated roughly 1500 movement frames. Animated storylines also feature spoken world. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Cesticka - Teoreticka prace.pdf | Plný text práce | 6,57 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sirlova_V.pdf | Posudek vedoucího práce | 124 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sirlova_O.pdf | Posudek oponenta práce | 404,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SIRLOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 354,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25511
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.