Title: | Interaktivní učebnice pro děti předškolního věku |
Other Titles: | Interactive book for prechool children |
Authors: | Širlová, Brigita |
Advisor: | Šlajch Václav, MgA. Ing. |
Referee: | Vaňo Martin, Mgr. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25511 |
Keywords: | mobilní aplikace;interaktivní hra pro děti;dětská hra;předškoláci;umění;mobilní zařízení;vývoj her;animace;filc;ruční tvorba |
Keywords in different language: | mobile game;kids application;mobile application;preschoolers;game;clasical animation;interaktive game |
Abstract: | Práce se zabývá vývojem hry pro mobilní zařízení zaměřenou na děti předškolního věku a jejich přípravu k zápisu do první třídy. Podrobně práce popisuje, obsah hry, průběh navrhování a realizace hry. Součástí práce je porovnání této hry s konkurenčními hrami a zamyšlení se nad tím, co nového přináší. |
Abstract in different language: | I have choosen to create application game for preschool kids as my masters final project. It specializes for the elementary school entry exam. I wanted to create unique place for learning and having fun. I wanted kids to experience a reallife story and beautiful journey throughtout countryside. The game also includes handmade animations. It is a classical form of animation called cutout animation. I animated roughly 1500 movement frames. Animated storylines also feature spoken world. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cesticka - Teoreticka prace.pdf | Plný text práce | 6,57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Sirlova_V.pdf | Posudek vedoucího práce | 124 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sirlova_O.pdf | Posudek oponenta práce | 404,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
SIRLOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 354,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/25511
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.