Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorZinyakov, V. N.
dc.contributor.editorHonzlíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2017-06-15T09:13:33Z
dc.date.available2017-06-15T09:13:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2017 23.–24.5. 2017: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017, s. [141-143]. ISBN 978-80-261-0710-1.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0710-1
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2017/01/proceedings-olympiadatechniky-2017.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26153
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectprofesní vzdělávánícs
dc.subjectprojektové metodycs
dc.subjectkognitivní motivacecs
dc.subjectindividuální vzdělávánícs
dc.titleOrganization of project activities under primary professional educationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article considers the most important priciples of efficient project activities organization in the professional education of the students in the interscholastic training school (Vladimir, Russia). An overview is given on the project actual subject available for implementation by the students in the upper secondary school.en
dc.subject.translatedprofessional educationen
dc.subject.translatedproject methoden
dc.subject.translatedcognitive motivationen
dc.subject.translatedindividual educationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2017
Olympiáda techniky Plzeň 2017

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zinyakov.pdfPlný text491,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26153

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.