Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKarlíčková, Miroslava
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:24Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:24Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier70435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26973
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem zrakového vnímání u předškolních dětí. Práce si dala za cíl poukázat na vliv prostředí, ve kterém děti vyrůstají na rozvoj jejich zrakového vnímání.Hlavní výzkumné otázky zněly: Jak můžeme podpořit zrakové vnímání u předškolních dětí? Jak rozvoj vnímání souvisí s prostředím, ve kterém děti vyrůstají?Práce může posloužit i jako pomocník začínajícím učitelům, kteří chtějí podpořit u dětí před nástupem povinné školní docházky oblast zrakového vnímání.cs
dc.format44 s. (70 545 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzrakové vnímánícs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectpodnětné prostředícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectmyšlenícs
dc.subjectmotorikacs
dc.titleRozvoj zrakového vnímání v předškolním věku - kazuistická studiecs
dc.title.alternativeDevelopment of Visual Perception in Preschool Age - casuistry studyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the development of visual perception in preschool children. The paper aimed to point out the influence of the environment in which children grow up on the development of their visual perception.The main research questions were: How can we promote visual perception in preschool children? How does perceptual development relate to the environment in which children grow up?The thesis may also serve to help novice teachers who want to support the field of visual perception in children before the compulsory education.en
dc.subject.translatedvisual perceptionen
dc.subject.translateddevelopmenten
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translatedstimulating environmenten
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedthinkingen
dc.subject.translatedmotoringen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Karlickova Miroslava BP. pdf.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlickova VP050.pdfPosudek vedoucího práce309,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlickova OP074.pdfPosudek oponenta práce146,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlickova O075.pdfPrůběh obhajoby práce25,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26973

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.