Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorŠlefrová, Daniela
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-11
dc.identifier70437
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26975
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využíváním metod dramatické výchovy na odloučeném pracovišti 51. MŠ v Plzni. Práce je rozdělená do dvou částí teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá dramatickou výchovou obecně a dále pak popisem a členěním jednotlivých metod dramatické výchovy. V praktické části jsem se zabývala výzkumem, jehož cílem bylo zmapovat využití metod dramatické výchovy na odloučeném pracovišti 51. MŠ v Plzni, jehož objektem byla práce paní učitelky s těmito metodami.cs
dc.format43 s. (69 746 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70437-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectmetody dramatické výchovycs
dc.subjecttechniky dramatické výchovycs
dc.subjecthracs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleVyužívání metod dramatické výchovy na odloučeném pracovišti 51. mateřské školy v Plznics
dc.title.alternativeThe usage of drama at the separated workplace of the 51st nursery school in Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the usage of methods of dramatic education at the separated workplace of the 51st nursery school in Pilsen. This work is divided in two parts: theoretical part and the research. The theoretical part describes individual kinds of methods of dramatic education. The main aim in the research part was to find out the usage of methods of dramatic education at the separated workplace of the 51st nursery school in Pilsen.en
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedmethods of dramatic educationen
dc.subject.translatedtechnics of dramatic educationen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatednursery schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Slefrova Daniela.pdfPlný text práce593,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slefrova VP184.pdfPosudek vedoucího práce608,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slefrova OP183.pdfPosudek oponenta práce600,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slefrova O210.pdfPrůběh obhajoby práce330,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26975

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.