Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek Jiří, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorTrnka, Jakub
dc.contributor.refereeKopp Jan, RNDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-9
dc.date.accessioned2018-01-15T15:04:53Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:04:53Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-19
dc.identifier70668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27734
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá image města Plzně. Teoretická část práce se zabývá pojmem image a identita. Pojem image je vysvětlen, konkretizován a jsou vysvětleny okolnosti jeho vytváření a analýzy. Následuje charakteristika městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a vylepšování image. V rámci městského marketingu je zmíněn marketingový mix obce a města, tvorba marketingové strategie a komunikace města s důrazem na nejdůležitější prvky komunikačního mixu. V praktické části je charakterizováno město Plzeň. Hlavní částí je empirický výzkum, který byl realizován v podobě dotazníkového šetření. Výzkum se zaměřuje na image města Plzně a vnímání města cílovou skupinou, což jsou v případě této práce studenti Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Na základě výsledků výzkumu byla navržena marketingová opatření, která pomohou image města Plzně pozitivně ovlivnit.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectměsto plzeňcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleImage města Plzněcs
dc.title.alternativeThe Image of Pilsen Cityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programGeografiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis researches the image of Pilsen. The theoretical part of the thesis is focused on terms image and identity. The term image is explained, specified and its conditions for its making and analysis are explained. This part is followed by characterization of the city marketing as a tool for creation and improvement of the image. In terms of the city marketing a marketing mix of a town and a city, a marketing strategy creation and a city communication are mentioned with an emphasis on the most important elements of the communication mix. In the practical part of the thesis the city of Pilsen is characterized. The main part is the empirical research, which was realized in form of a questionary survey. The research is focused on the image of the city of Pilsen and the perception of the city by the specific group, which, in this case, are the students of the Faculty of Economic University of West Bohemia in Pilsen. On the basis of research results marketing precautions were proposed, which will help positively affect the image of the city of Pilsen.en
dc.subject.translatedpilsen cityen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedcity marketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Image_mesta_Plzne_final.pdfPlný text práce2,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka.PDFPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_0.PDFPosudek oponenta práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_1.PDFPrůběh obhajoby práce288,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27734

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.