Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková Markéta, Mgr.
dc.contributor.authorRom, Filip
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:43Z-
dc.date.available2015-9-21
dc.date.available2018-01-15T15:05:43Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier68919
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27871
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím interaktivních cvičení formou blended learningu. Práce ověřuje předpoklady pomocí pedagogického experimentu a dotazníkového šetření. Pedagogický experiment porovnával dvě skupiny žáků základní školy a jeho smyslem bylo zjištění, zda opakování formou interaktivních cvičení má kladný vliv na zvýšení znalostí a také to, zda žákům tato forma opakování vyhovuje více než klasické formy opakování. Výstupem práce jsou interaktivní cvičení vytvořená v programu Hot Potatoes využitelná ve výuce regionální geografie Jižní Ameriky na základní škole.cs
dc.format45 s., 8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectexperimentální skupinacs
dc.subjectkontrolní skupinacs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectjižní amerikacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecthot potatoescs
dc.subjectinteraktivní výukacs
dc.subjectinteraktivní cvičenícs
dc.titleNávrh a aplikace interaktivních zeměpisných cvičení ve výuce regionální geografie na ZŠcs
dc.title.alternativeDesigning and application of interactive geographical exercises in the elementary school geographyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with using of interactive exercises by blended learning. Some assumpitons are verified in a questionnaire and in a pedagogical experiment.The experiment compared two groups of basic school pupils. Its aim was to find out whether revising is useful by using of interactive exercises . Whether it leads to better knowledge and whether the pupils like this method more than the traditional one. The result of the work are some special interactive exercises made in Hot Potatoes programme. They can be used in teaching of Regional geography of South America.en
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedexperimental group control groupen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedsouth americaen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedhot potatoesen
dc.subject.translatedinteractive teachingen
dc.subject.translatedinteractive exercisesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_rom.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rom P.pdfPrůběh obhajoby práce234,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rom V.pdfPosudek vedoucího práce476,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rom O.pdfPosudek oponenta práce541,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27871

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.