Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtěpánek, Filip
dc.contributor.refereeHofman Jiří, Dr. Ing.
dc.date.accepted2017-2-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:32Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:06:32Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67420
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28053
dc.description.abstractV teoretické části je definován pojem marketing a popsané marketingové koncepce. Déle je zde definován pojem prodej, který se zaměřuje na jednotlivé prvky marketingového mixu, tedy cenu, komunikaci, distribuci a produkt. V teoretické části také je popsáno okolí podniku a to jak vnitřní tak i vnější prostředí. V závěru je vysvětlena SWOT analýza. V praktické části je popsán vybraný podnik a analýza jeho součastné situace. Dále je rozebrán marketingový mix na vybraný podnik. V praktické části se analyzuje situace daného podniku na základě SWOT analýzy. V závěru části jsou návrhy na zlepšení situace daného podniku. Tyto návrhy vychází z výsledků SWOT analýzy.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprodejní aktivitycs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Sales Activities of the Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the theoretical part has been defineted term marketing and subscribed marketing´s conceptions. Furthermore is here defined the concept of a sale, which focuses on the individual elements of the marketing mix, i.e., price, communication, distribution, and product. In the theoretical part also described sorrounding of the company and both the internal and external environment. In the conclusion SWOT analysis is explaind. The practical part describes the selected company and analysis of its present situation.The practical part analyzes the situation of the selected company of the undertaking concerned on the basis of SWOT analysis. In the conclusion section are suggestions to improve the situation of the undertaking concerned. These proposals are based on the results of the SWOT analysis.en
dc.subject.translatedsalesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedand sales activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Filip-Stepanek-finalni el.pdfPlný text práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Stepanek-OP.pdfPosudek oponenta práce620,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Stepanek_VP.PDFPosudek vedoucího práce3,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Stepanek_obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28053

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.