Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorAudes, Jan
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-2-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:34Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:34Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-12-12
dc.identifier71413
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28058
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá nejmodernější formou podnikání na internetu s názvem infopodnikání. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, v teoretické části autor představuje pojem infopodnikání a vysvětluje jeho filozofii, v této části práce se autor dále zaměřuje na řízení vztahů se zákazníkem a online marketing. V praktické části autor vypracovává a spouští konkrétní infopodnikatelský model. Autor představuje konkrétní kroky, jak získal efektivní zdroj návštěvnosti svého webu přes placenou reklamu, dále zmiňuje aplikované systémy CRM, vyhodnocuje efektivitu modelu a měří spokojenost zákazníků a provádí analýzu trhu.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinfopodnikánícs
dc.subjectinfopodnikatelský modelcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem v rámci infopodnikánícs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management in Content Marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is aimed on the most modern form of entrepreneurship on the internet called content marketing. This thesis is divided into two main parts, in the theoretical part the author introduces the term content marketing and explains its philosophy. The author also aims on customer relationship management and online marketing. In the practical part of this thesis is developed and launched own content marketing business model. The author introduces concrete steps how he gained visitors of his website through effective commercials and he mentions applied CRM systems. Then the author also evaluates the efficiency of this business model and measures customers' satisfaction and performs market analyses.en
dc.subject.translatedcontent marketingen
dc.subject.translatedonline business modelen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rizeni vztahu se zakaznikem v ramci infopodnikani_Jan_AUDES_2016.pdfPlný text práce1,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Audes J. - V.PDFPosudek vedoucího práce598,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Audes J. - O.PDFPosudek oponenta práce615,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Audes J. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce210,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28058

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.