Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDomlátil Vojtěch, MgA. DiS.
dc.contributor.authorPodhorská, Barbora
dc.contributor.refereeBarta Jiří, Prof. akad. mal.
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:11Z-
dc.date.available2016-9-30
dc.date.available2018-01-15T15:07:11Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier72031
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28228
dc.description.abstractCílem této práce bylo vytvořit funkční hru na různá zařízení. Mým úkolem bylo vybrat si herní mechaniku a vymyslet vzhled hry, menu a ovládací prvky. Jako herní mechaniku jsem si vybrala hidden object hru. Hru jsem zařadila do různých přírodních prostředí. Každé má svou vlastní specifickou hlavní barvu. Prostředí (levelů) je celkem pět (Listnatý les, Džungle, Arktida, Poušť a Moře) a v každém je několik zvířat, která hráčovi zadají úkoly. Úkolem je najít určitý počet předmětů, které jsou v prostředí schované. Hráč odemyká zvířata postupně. Grafiku pro hru jsem malovala anilinovými barvami, poté skenovala na scenneru a upravovala v programu Adobe Photoshop. Následně jsem je nahrála do herního enginu Unity, kde jsem z nich sestavovala jednotlivé scény.cs
dc.format25 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpočítačová hracs
dc.subjectzvířatacs
dc.subjectplanetacs
dc.subjectvodové barvycs
dc.subjectpodnebícs
dc.subjecthledánícs
dc.subjectpotravacs
dc.titlePočítačová hracs
dc.title.alternativeVideo gameen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this work was to make a game for different platforms and devices. My task was to choose a game mechanic, select art style and create game assets and user interface. I choose a hidden object mechanic. I put the game in different natural environments. Each of them has a particular primary color. There are five environments (forest, jungle, arctic, Africa and sea) in each of them there are several animals that give the player the quests. The goal is to find a certain amount of objects that are hidden in the environment. The player is gradually unlocking new levels and animals. I created the graphics for the game using aniline colors, then scanned it and edited it in Adobe Photoshop software. After that, I imported them to Unity engine where I arranged them into individual scenes.en
dc.subject.translatedvideo gameen
dc.subject.translatedanimalsen
dc.subject.translatedplaneten
dc.subject.translatedwatercoloren
dc.subject.translatedclimateen
dc.subject.translatedsearchen
dc.subject.translatedfooden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce69,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podhorska_v.pdfPosudek vedoucího práce460,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podhorska_o.pdfPosudek oponenta práce448,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Podhorska.pdfPrůběh obhajoby práce361,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28228

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.