Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKroupa Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNěmec, Lukáš
dc.contributor.refereePavlica Richard, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-8-29
dc.date.accessioned2018-01-15T15:08:58Z-
dc.date.available2015-10-7
dc.date.available2018-01-15T15:08:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-7-15
dc.identifier67851
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28473
dc.description.abstractTato práce se zabývá praktickou ukázkou citlivostního a pravděpodobnostního posouzení mezního stavu použitelnosti kompozitní lávky. Tato lávka byla vyrobena v rámci projektu TAČR TA02010501 ve spolupráci firem a institucí 5M s.r.o., VZLÚ a.s., IKP s.r.o. a katedrou mechaniky na ZČU v Plzni. Výsledky tohoto posudku budou využity při následných analýzách v rámci návrhu lávek o větších délkách, šířkách a při snaze o snížení zábradlí.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkompozitycs
dc.subjectlávkacs
dc.subjectspolehlivostcs
dc.subjectcitlivostcs
dc.subjectohybcs
dc.subjectmodální analýzacs
dc.subjectstabilitacs
dc.titleSpolehlivostní a citlivostní analýza komplexní kompozitní strukturycs
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programPočítačové modelování v technicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the practical demonstration of the sensitivity and the probabilistic assessment of limit state composite pedestrian footbridge. This bridge was constructed under the project TAČR TA02010501 in cooperation of companies and institutions 5M Ltd., Aeronautical Research Inc., IKP Ltd. and the Department of Mechanics at the University of West Bohemia in Pilsen. Results of this assessment will be used in subsequent analyzes in the proposal of design of pedestrian footbridges for greater lengths, widths, and in an effort to reduce the railing height.en
dc.subject.translatedcompositesen
dc.subject.translatedpedestrian footbridgeen
dc.subject.translatedreliabilityen
dc.subject.translatedsensitivityen
dc.subject.translatedbendingen
dc.subject.translatedmodal analysisen
dc.subject.translatedstabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KME)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
nemec_lukas_bakalarska_prace.pdfPlný text práce11,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nemec_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce369,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nemec_oponent.pdfPosudek oponenta práce469,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nemec_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce189,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28473

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.