Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVolfová, Veronika
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-6-2
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:42Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:42Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71946
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28979
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou udržitelného rozvoje, udržitelného podnikání a CSR (společenské odpovědnosti firem). Prvním cílem této práce je charakterizovat tyto koncepty, včetně jejich vazeb, a specifikovat tuto problematiku pro odvětví pivovarnictví. Druhým cílem je zhodnotit přístup pivovarnických společností k problematice udržitelného podnikání a CSR v rámci jednotlivých pilířů těchto konceptů. Posledním cílem této práce je provést a zhodnotit analýzu vnímání a postoje spotřebitelů k CSR, a to jak na obecné úrovni, tak se zaměřením na pivovary.cs
dc.format150 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttrvale udržitelný rozvojcs
dc.subjectudržitelné podnikánícs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjecttří pilířová strukturacs
dc.subjectodvětví pivovarnictvícs
dc.titleUdržitelné podnikání a společenská odpovědnost podnikucs
dc.title.alternativeBusiness sustainability and corporate social responsibilityen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on Sustainable Development, Sustainable Business and CSR (Corporate Social Responsibility). The first goal of the thesis is to describe these concepts, including their connections. The thesis further includes a description of the specific areas of these issues within the brewing industry. The second goal is to evaluate the approach of breweries according to Sustainable Business and CSR within the various pillars of these concepts. The last goal is to identify perceptions and attitudes of consumers towards CSR, both at a general level and focusing on breweries.en
dc.subject.translatedsustainable developmenten
dc.subject.translatedsustainable businessen
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedtriple-bottom-lineen
dc.subject.translatedbrewing industryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Veronika_Volfova_2017.pdfPlný text práce4,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova_V.pdfPosudek vedoucího práce726,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova_o.pdfPosudek oponenta práce677,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova_p.pdfPrůběh obhajoby práce186,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28979

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.