Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPichlík, Lukáš
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier66611
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29033
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na vypracování analýzy vybraných eventů ve městě Kadani. Teoretická část práce obsahuje obecné poznatky o cestovním ruchu, zabývá se jeho typologií, udržitelností rozvoje, ekonomickými přínosy. V další části práce se dozvídáme, co je destinační marketing, jaké jsou postupy tvorby marketingového strategického plánu. Zmíněn je i druh destinačního marketingu, tzv. event marketing. Práce vyčleňuje typologii a strategii event marketingu. Dále se práce věnuje městu Kadaň. Seznamuje nás s historií města, jeho polohou a akcemi pořádanými v Kadani během roku. Následně vyčleňuje tři eventy, na kterých byl proveden výzkum návštěvnosti. Výsledky tohoto výzkumu a jejich hodnocení jsou zahrnuty v empirické části práce. Práce bude dále odeslána a zveřejněna zástupcům města Kadaně.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpropagace městacs
dc.subjectstrategický pláncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcísařský dencs
dc.subjectkadaňcs
dc.titleAnalýza a hodnocení vybraných akcí v Kadanics
dc.title.alternativeAnalysis and evaluation of selected events in Kadaňen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on analysis of chosen events in Kadaň town. The theoretical part of this thesis contains general knowledge of tourism. It´s interested in typology of tourism, sustainability of tourism developement and economical benefits. In the next part of thesis we learn something about the marketing of destination, what are the procedures of creating strategic plan. There is also mentioned special type of marketing of destination, so called event marketing. In this thesis the typology and strategy of event marketing is detached. In the next part, this thesis is focused on Kadaň town. We learn something about the history of the town, it´s position and events which take part here during the year. There are three events, where the visitor survey was done. Results of this research and evaluation are included in the empirical part of this thesis. Thesis will be sent and published to the representatives of Kadaň town.en
dc.subject.translatedpromotion of the cityen
dc.subject.translatedstrategic planen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcísařský denen
dc.subject.translatedkadaň townen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Pichlik Lukas.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pichlik L. - V.PDFPosudek vedoucího práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pichlik L. - O.PDFPosudek oponenta práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pichlik L. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce632,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29033

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.