Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing.
dc.contributor.authorUllmann, Jan
dc.contributor.refereeZelenka Lenka, Ing.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:57Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71775
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29076
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na volby do krajského zastupitelstva v roce 2016 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena k detailní analýze aktivity stran ODS, ČSSD, TOP 09 a hnutí ANO v sociálních médiích za období předcházející krajským volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.cs
dc.format98 s. (104 197 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71775-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectkrajské volbycs
dc.titlePolitický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální médiacs
dc.title.alternativePolitical marketing of selected political parties in regional elections with focus on social mediaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work is focused on the political marketing of regional elections in 2016. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ODS, ČSSD, TOP 09, and the political movement ANO in social media for the period before regional elections. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedregional electionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan_Ullmann.pdfPlný text práce2,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_v.pdfPosudek vedoucího práce689,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_o.pdfPosudek oponenta práce654,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ullmann_p.pdfPrůběh obhajoby práce183,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29076

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.