Název: Organization of figurative language means forming lessons in the iii level general deleyed language development preschools
Další názvy: Организация занятий по формированию образных средств языка с дошкольниками, имеющими общее недоразвитие речи iii уровня
Autoři: Timakova, N.
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 22. ISBN 978-80-261-0793-4.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/29869
http://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf
ISBN: 978-80-261-0793-4
Klíčová slova: děti s opožděným vývojem řeči;obrazné jazykové prostředky;tropy;sémantika;frazeologie;přirovnání;personifikace;individuální vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: children with general language delay of the III level;figurative means of language;trops;semantics;phraseology;comparison;personification;individual education
Abstrakt v dalším jazyce: The article reflects the importance of working on figurative language means in pre-school children, who have the III level general language delay. The main goal of the study is to describe the structure of the development of figurative language means individual lesson.
Статья отражает значение работы над образными средствами языка у детей ошкольного возраста, имеющих общее недоразвитие речи III уровня. Основная цель исследования заключается в описании структуры индивидуального занятия по развитию образных средств языка.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2018
Olympiáda techniky Plzeň 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Timakova2.pdfPlný text352,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29876

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.