Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČermák, Roman
dc.contributor.authorMuchna, Zdeněk
dc.contributor.refereeVlček, Martin
dc.date.accepted2012-08-21
dc.date.accessioned2013-11-05T12:01:12Z
dc.date.available2011-09-19cs
dc.date.available2013-11-05T12:01:12Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier41491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2987
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá stručnou rešerší v oblasti pohonného ústrojí silničních vozidel a popisuje trendy v jeho vývoji. Dále je vysvětleno dynamické vyvážení a provedena ukázka simulace dynamiky klikového ústrojí dvouválcového spalovacího motoru s protiběžnými písty v softwaru FEV Virtual Engine. Závěrem je zhodnocen přínos simulačního programu v konstrukci spalovacích motorů.cs
dc.format47 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmodelovánícs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectpohoncs
dc.subjectdynamikacs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectmotor s protiběžnými pístycs
dc.subjectFEV Virtual Enginecs
dc.titleModelování a simulace silničních vozidel se zaměřením na pohonycs
dc.title.alternativeRoad vehicle modeling and simulation focused on propulsionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with a research in the powertrain road vehicles and describes the trends in its development. Aftewards, the dynamic balance is explained and the sample of simulation of cranktrain dynamic is performed in FEV Virtual Engine software on example of horizontal opposed twin cylinder engine. Finally, it evaluates the benefits of simulation in the design of combustion engines.en
dc.subject.translatedmodellingen
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatedpropulsionen
dc.subject.translateddynamicsen
dc.subject.translatedcrankshaft mechanismen
dc.subject.translatedcombustion engineen
dc.subject.translatedhorizontal opposed twin-cylinder engineen
dc.subject.translatedFEV Virtual Engineen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zdenek_MUCHNA.pdfPlný text práce5,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Muchna.pdfPosudek vedoucího práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Muchna.pdfPosudek oponenta práce744,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Muchna.pdfPrůběh obhajoby práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.