Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čermák, Roman | |
dc.contributor.author | Muchna, Zdeněk | |
dc.contributor.referee | Vlček, Martin | |
dc.date.accepted | 2012-08-21 | |
dc.date.accessioned | 2013-11-05T12:01:12Z | |
dc.date.available | 2011-09-19 | cs |
dc.date.available | 2013-11-05T12:01:12Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 41491 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/2987 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá stručnou rešerší v oblasti pohonného ústrojí silničních vozidel a popisuje trendy v jeho vývoji. Dále je vysvětleno dynamické vyvážení a provedena ukázka simulace dynamiky klikového ústrojí dvouválcového spalovacího motoru s protiběžnými písty v softwaru FEV Virtual Engine. Závěrem je zhodnocen přínos simulačního programu v konstrukci spalovacích motorů. | cs |
dc.format | 47 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | modelování | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | pohon | cs |
dc.subject | dynamika | cs |
dc.subject | klikový mechanismus | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | motor s protiběžnými písty | cs |
dc.subject | FEV Virtual Engine | cs |
dc.title | Modelování a simulace silničních vozidel se zaměřením na pohony | cs |
dc.title.alternative | Road vehicle modeling and simulation focused on propulsion | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with a research in the powertrain road vehicles and describes the trends in its development. Aftewards, the dynamic balance is explained and the sample of simulation of cranktrain dynamic is performed in FEV Virtual Engine software on example of horizontal opposed twin cylinder engine. Finally, it evaluates the benefits of simulation in the design of combustion engines. | en |
dc.subject.translated | modelling | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | propulsion | en |
dc.subject.translated | dynamics | en |
dc.subject.translated | crankshaft mechanism | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | horizontal opposed twin-cylinder engine | en |
dc.subject.translated | FEV Virtual Engine | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Zdenek_MUCHNA.pdf | Plný text práce | 5,55 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Muchna.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Muchna.pdf | Posudek oponenta práce | 744,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Muchna.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2987
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.