Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMouček, Roman
dc.contributor.authorJavorský, Václav
dc.contributor.refereeKrása, Roman
dc.date.accepted2012-09-11
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:17Z
dc.date.available2009-08-28cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:17Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-28
dc.identifier33297
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3027
dc.description.abstractPráce je koncipována do několika částí. Kapitoly 2 a 3 jsou především teoretické a mají za cíl čtenáře v rychlosti zasvětit do vybraných pojmů v oblasti testování software a seznámit ho také s prostředím Microsoft Visual Studio 2010 a jeho možnostmi. Kapitola 4 pojednává o aplikaci Škola OnLine a o jejích klíčových charakteristikách z pohledu testování a o některých technických detailech. Další kapitoly jsou již zaměřeny prakticky. Pátá kapitola zahrnuje návrh testů vzhledem k možnostem prostředí VS2010 i samotné aplikace. Šestá kapitola popisuje implementaci navržených testů a sedmá pak jejich vyhodnocení. Osmá kapitola zmiňuje testovací software, který by mohl posloužit jako alternativa k VS2010.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectVisual Studio 2012cs
dc.subjectMicrosoftcs
dc.subjectweb applicationscs
dc.subjectASP.NETcs
dc.subjecttesty softwarucs
dc.subjectzátěžové testycs
dc.subjectweb performance testscs
dc.subjectstress testscs
dc.subjectdata driven testingcs
dc.subjectteam foundation servercs
dc.subjectSQL servercs
dc.subjectIIScs
dc.subjectCoded UI testcs
dc.titleTestování aplikace Škola OnLine s využitím Visual Studiacs
dc.title.alternativeTesting of Skola OnLine application using Visual Studioen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis presented study is structured into eight different sections. Following the introduction, the chapters 2 and 3 contain mostly of theoretical contents and are aimed at inducting the reader quickly into the environment and features of Microsoft Visual Studio 2010. The fourth chapter deals with the application of Skola OnLine, its key characteristics in terms of testing, and some other technical details. The remaining chapters are rather practical. The fifth part includes a proposal of tests for both the environment VS2010 and the application itself. Chapter 6 describes the implementation of suggested tests, only for the seventh section to assess them. The eighth and final chapter concludes by listing some testing software that could be used an alternative to VS2010.en
dc.subject.translatedVisual Studio 2012en
dc.subject.translatedMicrosoften
dc.subject.translatedweb applicationsen
dc.subject.translatedASP.NETen
dc.subject.translatedsoftware testsen
dc.subject.translatedload testsen
dc.subject.translatedweb performance testsen
dc.subject.translatedstress testsen
dc.subject.translateddata driven testingen
dc.subject.translatedteam foundation serveren
dc.subject.translatedSQL serveren
dc.subject.translatedIISen
dc.subject.translatedCoded UI testen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
TestovaniAplikaceSkolaOnLineSVyuzitimVisualStudio-DP-Javorsky.pdfPlný text práce2,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A08N0034Pposudek-ved.pdfPosudek vedoucího práce395,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A08N0034Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce327,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A08N0034Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce175,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3027

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.