Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrál, Pavel
dc.contributor.authorHanzík, Luboš
dc.contributor.refereeFiala, Dalibor
dc.date.accepted2012-06-18
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:20Z-
dc.date.available2011-08-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:20Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-17
dc.identifier47090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3065
dc.description.abstractCílem této práce bylo nastudovat programovací jazyky PHP a JavaScript a dále technologii Adobe Flash. Dalším úkolem bylo identifikovat problémy webových stránek KMA zvané Frisky a nalezené problémy odstranit. Dálším řešeným problémem bylo nalezení možností podvádění ve webové hře Puzzle a nalezené problémy odstranit. Cílem práce bylo také vytvořit rozhraní pro ukládání výsledků webových her. Posledním úkolem bylo vytvoření knihovny pro komunikaci návštěvníků webových stránek.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47090-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPHPcs
dc.subjectJavaScriptcs
dc.subjectjQuerycs
dc.subjectFlashcs
dc.titleFramework pro vývoj matematických webových hercs
dc.title.alternativeFramework for the Development of Mathematic Web Gamesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe first objective of this work was to learn about programming languages PHP and JavaScript and also about Adobe Flash technology. The next goal was to identify the issues of website called Frisky and to fix these issues. Another goal was to find all ways to cheat in a web game called Puzzle and to eliminate the posibility to cheat. Then we also implemented a library to save and present the results of games. The last goal was to implement a library that would allow communication of web page visitors.en
dc.subject.translatedPHPen
dc.subject.translatedJavaScripten
dc.subject.translatedjQueryen
dc.subject.translatedFlashen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
hanzik-dp.pdfPlný text práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0064Pposudek-ved.pdfPosudek vedoucího práce382,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0064Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce282,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0064Pprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce170,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3065

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.