Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešička, Ladislav | |
dc.contributor.author | Janisch, Jaromír | |
dc.contributor.referee | Potužák, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2012-06-19 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:31:00Z | - |
dc.date.available | 2011-08-31 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:31:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-17 | |
dc.identifier | 47582 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/3068 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce prozkoumává metody a vhodnost tvorby her pro platformu Android. Práce je rozdělena do dvou částí. První část pojednává o potenciálu platformy z pohledu firem, vývovářů a uživatelů. Také popisuje několik knihoven a herních enginů použitelných pro vývoj her. Na základě získaných znalostí z první části je navrhnuta interaktivní hra. Druhá část práce vysvětluje celkovou kompozici aplikace a podrobně popisuje její moduly. | cs |
dc.format | 61 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Android | cs |
dc.subject | vývoj her | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | fyzika | cs |
dc.title | Interaktivní grafická aplikace pro platformu Android | cs |
dc.title.alternative | Interactive graphical application for Android platform | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Master Thesis explores methods and suitability of making games on the Android platform. It is divided into two sections. The first section investigates the potential of the platform from the view of companies, developers and users. It also describes several libraries and game engines usable for game development. Based on the knowledge gained in the first part, an interactive game is designed. The second part explains the overall composition of the application and also describes its modules in detail. | en |
dc.subject.translated | Android | en |
dc.subject.translated | game development | en |
dc.subject.translated | OpenGL | en |
dc.subject.translated | physics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dp.pdf | Plný text práce | 2,95 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A09N0077Pposudek-ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 385,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A09N0077Pposudek-op.pdf | Posudek oponenta práce | 417,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A09N0077Pprubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 174,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3068
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.