Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFrank, Filip-
dc.contributor.editorBenediktová, Lenka
dc.contributor.editorBaťko, Jan
dc.date.accessioned2019-02-01T12:28:32Z-
dc.date.available2019-02-01T12:28:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE: 20. června 2018 Plzeň, Česká Republika, s. 24-34.cs_CZ
dc.identifier.isbn978-80-261-0828-3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/30896-
dc.description.abstractPříspěvek se zabývá výukou informatiky a možnostmi podpory informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích. Zabývá se definováním informatického myšlení a podmínkami pro jeho podporu. Došlo k vysvětlení pojmu „legorobot“ a k navržení jeho možností, výhod a nevýhod využití ve výuce. Na závěr byla navržena metodika pro podporu informatického myšlení pomocí legorobotů. Tato metodika byla otestována na gymnáziu v Aši a výsledky popsány v případové studii.cs_CZ
dc.format11 s.cs_CZ
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs_CZ
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics_CZ
dc.relation.ispartofseriesISVK FPE 2018: Sborník příspěvků 8. Interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPEcs_CZ
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics_CZ
dc.subjectinformatické myšlenícs_CZ
dc.subjectlegocs_CZ
dc.subjectlegorobotcs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.titleVýuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziíchcs_CZ
dc.title.alternativeTeaching computer science and support of computational thinking by lego robot at high schoolen
dc.typekonferenční příspěvekcs_CZ
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper deals with the teaching of computer science and the possibility of support of computational thinking by usage of legorobots at high schools. It deals with the definition of computational thinking and the ways for its support. The paper explains the term "legorobot" and suggests its possibilieties, advantages and disadvantages during computer science lessons. Finally, paper tries to make methodology. Methodology suggests ways how to support computational thinking during computer science lessons by legorobots. This methodology was tested at high school at Aš and the results were described in a case study.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedlegoen
dc.subject.translatedlegoroboten
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:ISVK FPE 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Frank2.pdfPlný text495,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/30896

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.