Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorJechová, Klára
dc.contributor.refereeKaňka, Lukáš
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:25Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:25Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier46088
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3098
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky přímých konkurentů v okrese Cheb, Sokolov a Tachov a dále na analýzu požadavků potenciálních hostů. Na začátku jsou vymezeny základní pojmy MICE tourismu a situace v pořádání MICE akcí v České republice a Karlovarském kraji. Jednotlivé kapitoly jsou představeny teoretickým úvodem, po kterém následuje představení podnikatelského záměru, provedené dotazníkové šetření a analýza konkurence ve zvolené oblasti. Na základě zpracování a analýzy údajů jsou v závěru práce sestavena doporučení, která by měla dopomoci k úspěšnému vstupu na trh.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectWellness hotel Františkovy Lázněcs
dc.subjectMICE tourismcs
dc.subjectkonferencecs
dc.subjectConvention Bureaucs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.titleMICE tourism - možnost pro rozvoj ubytovacího zařízenícs
dc.title.alternativeMICE tourism - possibility for development of accommodation facilityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concentring on analysis of the offers of direct competition in Cheb district, Sokolov district and Tachov district and further on analysis of requirements of potential customers. Initially are determined the basic MICE tourism terms and introduced the situation in organization of MICE events in Czech Republic and Karlovy Vary region. Particular chapters are introduces by theoretical introduction and after this follow introduction of business intention, performed inquiry by a questionnaire and analysis of competition in the chosen region. At the end of this thesis, there are arranged some recommendations based on elaboration and analysis of the statements. These recommendations should help to successful accession on the market.en
dc.subject.translatedWellness hotel Františkovy Lázněen
dc.subject.translatedMICE tourismen
dc.subject.translatedconferencesen
dc.subject.translatedConvention Bureauen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Klara Jechova.pdfPlný text práce812,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jechova v.pdfPosudek vedoucího práce638,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jechova o.pdfPosudek oponenta práce705,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jechova o.PDFPrůběh obhajoby práce99,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3098

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.