Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorFloriánová, Nikola
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:19Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:19Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3123
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá hodnocením webových stránek. První část bakalářské práce je teoretickým úvodem do dané problematiky. Jsou zde popsány základní pojmy týkající se internetu a internetového marketingu a je podrobně vysvětlena metodika projektu WebTop100 používaná pro hodnocení webů. Poznatků teoretické části je dále využito v části praktické. Praktická část bakalářské práce se zabývá hodnocením internetové prezentace Centra Bavaria Bohemia a zkoumá míru spokojenosti partnerů a subjektů, kteří skrz kulturní databanku Centra Bavaria Bohemia www.bbkult.net informují o svých akcích, stejně tak jako možnosti získávání finančních prostředků pro tuto databanku. Výsledkem je navržení vhodných optimalizačních řešení pro kulturní databanku bbkult.net.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectkulturní databankacs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetová prezentacecs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.titleHodnocení internetové prezentace Centra Bavaria Bohemiacs
dc.title.alternativeWebsite Evaluation of Centrum Bavaria Bohemiaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented bachelor thesis deals with an evaluation of websites. The first part of the bachelor thesis is a theoretical introduction to the given issue, main terms concerning internet and internet marketing are described and the methodology of the WebTop100 Project used for websites evaluation is thoroughly explained. The practical part draws from the findings in the theoretical introduction. The practical part engages in evaluation of the Bavaria Bohemia Centre internet presentation and analyses the level of satisfaction of the partners and subjects which inform about their cultural events through the Bavaria Bohemia Centre cultural databank. It also occupies itself with possibilities of financial resources obtaining for this databank. The result is a recommendation of a set of optimalization solutions for the cultural databank of bbkult.net.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedcultural databanken
dc.subject.translatedusabilityen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinternet presentationen
dc.subject.translatedinternet presentation evaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Florianova.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Florianova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Florianova -O.pdfPosudek oponenta práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Florianova.pdfPrůběh obhajoby práce196,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3123

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.