Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorHolá, Miloslava
dc.contributor.refereeČesal, Pavel
dc.date.accepted2012-01-16
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:20Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:20Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier48552
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3125
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o marketingových aktivitách prováděných v hotelovém zařízení. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska se zaměřením na problematiku marketingových nástrojů. Tato teoretická východiska jsou nezbytná pro zpracování praktické části práce, která následuje v dalších kapitolách. Na začátku této části je popsána manažerská skupina Vienna International, pod jejíž vedení angelo**** Hotel Pilsen spadá. Následně jsou analyzovány marketingové aktivity hotelu a podrobně zpracována SWOT analýza. Poslední kapitola této práce obsahuje několik návrhů a doporučení určených vedení hotelu, které by vedly k zlepšení kvality služeb a zvýšení konkurenceschopnosti hotelu.cs
dc.format71 s., 5 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybraného subjektu v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of the selected organisation in tourism sectoren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis concerns about marketing activities in the hotel facility. First part of this thesis deals with theoretical possibilities with focus on marketing instruments. These theoretical conclusions are necessary in order to complete the practical part of this thesis. Firstly, the managerial group of Vienna International, which incorporates angelo**** Hotel Pilsen, is described. Subsequently, the marketing activities of the hotel are analyzed and the SWOT analysis is thoroughly elaborated. The final part of this thesis includes a couple of suggestions and recommendations for the hotel management, which could be beneficial for improving the quality of the service and better competitive ability of the hotel.en
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedhotelen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BPMHola2011.pdfPlný text práce3,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hola -V.pdfPosudek vedoucího práce903,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hola - o.pdfPosudek oponenta práce892,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hola - P.jpgPrůběh obhajoby práce277,5 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3125

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.