Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorHornová, Ivana
dc.contributor.refereeSladký, Štěpán
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:21Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48554
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3126
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou potřeb a přání veřejnosti v obci Zahořany a návrhy zlepšujících opatření. Teoretické pojmy, které zde byly použity, jsem aplikovala na dané téma. Čtenář práce se seznámí s technikami marketingového výzkum. Pro tuto analýzu byly využity techniky dotazování a pozorování. Dotazování probíhalo prostřednictvím dotazníku. Byla zjištěna přání v oblasti sportu, kultury a odpadového hospodářství. Pro uvedená přání byla navrhnuta zlepšující opatření. Předložená práce může být použita pro další analýzu.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectobčancs
dc.subjectpřánícs
dc.subjectřešenícs
dc.titleAnalýza potřeb a přání veřejnosti v obci Zahořanycs
dc.title.alternativeAnalysis of needs and wishes of the public in Zahořanyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on an analysis of needs and wishes of the public in Zahořany and proposes measures for improvement. Theoretical terms used herein were applied to the given topic. The reader of this work will be introduced to the techniques of marketing research. Questioning and observing techniques were used for this analysis. The questioning was done using a questionnaire. Wishes concerning sports, culture and waste management were collected. Measures for improvement were proposed for aforementioned wishes. Presented thesis can be used for further analysis.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedcitizenen
dc.subject.translatedsolutionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Ivana Hornova K09B0270P.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hornova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hornova - O.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hornova.pdfPrůběh obhajoby práce184,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3126

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.