Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorKirchmanová, Martina
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:24Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:24Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48558
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3129
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na téma ?Plán marketingu na internetu pro konkrétní firmu?. Hlavním cílem této práce bylo zpracovat marketingový plán pro zvolenou firmu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou popsány obecné zásady prezentace firmy na internetu. Dále je v teoretické části stručně zpracován úvod do problematiky internetu a internetového marketingu, marketingový mix na internetu a jednotlivé formy internetového marketingu. Druhá, praktická část je zaměřena na představení firmy Torrimex s.r.o., zhodnocení firemní marketingové strategie, která obnáší analýzu webové prezentace a marketingových aktivit firmy na internetu. V praktické části je navržen plán internetového marketingu a na závěr jsou popsána finanční rizika a opatření.cs
dc.format65 s. (95 731 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectwebová prezentacecs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.titlePlán marketingu na internetu pro konkrétní firmucs
dc.title.alternativePlan of the marketing on the internet for a particular companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the theme ?Plan of the marketing on the internet for a particular company?. The main target of this thesis was to compose marketing schedule for choosen firm. The dissertation is divided into two parts ? theoretical and practical. The first theoretical part describes general principles of presentation on the internet. Next part of this section deals with introduction to issues of the internet and internet marketing, marketing mix on the internet and particular forms of internet marketing. The second practical part is focused on presentation real company Torrimex s.r.o. and evalution its marketing strategy. This strategy involves analysis of the webside presentation and marketing activity on the internet. Practical part contains proposal of the internet marketing and in the conclusion of this thesis are described fiscal risks and measures.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketing on interneten
dc.subject.translatedweb presentationen
dc.subject.translatedSEOen
dc.subject.translatedmarketing planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kirchmanova.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kirchmanova -V.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kirchmanova - O.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kirchmanova.pdfPrůběh obhajoby práce206,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3129

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.