Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorKubásková, Leona
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:44Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:44Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48578
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3134
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na identifikaci potřeby marketingové komunikace v dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Řadě podniků chybí všeobecný přehled o možnostech využití celé škály nových komunikačních nástrojů. Marketingová společnost by v tomto směru měla jít příkladem ostatním podnikům. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky blízkými tématu marketingové komunikace. Zaobírá se významnými poznatky z této oblasti od identifikace klíčových aspektů komunikace počínaje po individuální marketingové nástroje konče. Teoretická část se prolíná s částí praktickou. Zde jsou nabyté znalosti uplatněny v konkrétním případě. Práce se zaměřuje především na identifikaci výše rozpočtu, klíčového zákazníka či vhodného sdělovacího prostředku. Hlavní roli zde hraje správný výběr marketingového nástroje. V důsledku zjištění efektivnosti marketingové komunikace byl do práce zakomponován empirický výzkum. Na základě rozboru nedostatků bylo sestaveno doporučující opatření za účelem efektivního výběru komunikačních nástrojů dané firmy.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48578-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectanalýza nedostatkůcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on identification of needs of marketing communication in nowadays highly competitive environment. Several enterprises lack the general awareness of the possibilities of the whole scale of new marketing instruments. In this case, a marketing company should set an example for others. This bachelor thesis is based on theoretical knowledge of topics associated with marketing communication. It deals with significant pieces of knowledge in the field, starting with identification of key aspects, finishing with individual marketing instruments. The theoretical part diffuses the practical part, where the gained knowledge is applied on particular cases. The thesis concentrates mainly on the identification of the budget, the key customer or the suitable means of communication. The leading factor here is the correct choice of the marketing instrument. As a consequence of tracing the efficiency of the marketing communication, empiric survey was implicated into the work. On the basis of analysis of the deficiencies was settled a mechanism in order to recommend an effective selection of the marketing instruments to the enterprise involved.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing instrumentsen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedanalysis of the deficienciesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace- Kubaskova.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubaskova -V.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubaskova- O.pdfPosudek oponenta práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubaskova.pdfPrůběh obhajoby práce184,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3134

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.