Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTihelková Alice, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorDonátová, Karolína
dc.contributor.refereeHostýnek Tomáš
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:11:33Z-
dc.date.available2016-5-11
dc.date.available2019-03-15T10:11:33Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-8-28
dc.identifier70051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31418
dc.description.abstractCílem bakalářské práce "Počáteční a současné problémy všeobecného vzdělávání v Británii" je nastínit historii britského vzděláváním, jeho strukturu a vytyčit jeho významné soudobé problémy a kontroverze. Hlavním záměrem práce je nashromáždit informace a výpovědi skupin i jednotlivců, které jsou dostupné v různých zdrojích, převážně však ze článků a školských periodik pro aktuálnost tématu, na jejichž základě lze v závěru vyhodnotit pravdivost nebo nepravdivost stanovené hypotézy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretickou a praktickou, které jsou propojené a navzájem se doplňují. Teoretická část poskytuje důležité informace o historii britského vzdělávání a jeho struktuře, o původních myšlenkách systému, až po stanovení vybraných současných témat. Nastínění problémů uvede čtenáře do praktické části, kde jsou jednotlivé záležitosti studovány do hloubky, a na jejíchž základě je v závěru práce vyhodnocena pravdivost stanovené hypotézy.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvelká britániecs
dc.subjectvšeobecné střední školycs
dc.subjectstřední školycs
dc.subjectškolní systémcs
dc.subjectzáchytné oblastics
dc.subjectnáboženské všeobecné střední školycs
dc.subjectsmíšené třídycs
dc.subjectpodvodné přihlášky do školycs
dc.subjecttheresa maycs
dc.subjectgymnáziacs
dc.titleThe Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britaincs
dc.title.alternativeThe Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britainen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis "The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain" is to outline the history of British education, its structure and to define its contemporary problems and controversies. The main intention of the work is to gather information and statements from groups and individuals which are available from various sources, but predominantly from articles and educational journals for the currency of the topic. On this basis it is possible to evaluate the verity of the stated hypothesis. The thesis is divided into two main parts theoretical and practical, which are interlinked and complement each other. The theoretical part provides important information concerning the history of British education and its structure, original ideas of the system up to the determination of the chosen current topics. Outlining the issues introduces the reader into the practical part of the thesis where the individual problems are studied deeply and provide the basis of which the truth of the hypothesis is evaluated at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedgreat britainen
dc.subject.translatedcomprehensive schoolsen
dc.subject.translatedsecondary schoolsen
dc.subject.translatedschool systemen
dc.subject.translatedcatchment areaen
dc.subject.translatedfaith comprehensive schoolsen
dc.subject.translatedmixed-ability classen
dc.subject.translatedfraudulent school applicationsen
dc.subject.translatedtheresa mayen
dc.subject.translatedgrammar schoolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Karolina Donatova - The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain - bp 2017.pdfPlný text práce989,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce472,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - oponent.pdfPosudek oponenta práce604,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce276,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.