Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorNguyen, Thu Trang
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:03Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:03Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48595
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3148
dc.description.abstractPráce představuje obecný přehled o daném tématu. Cílem této bakalářské práce bylo vypracovat podnikatelský plán konkrétného podniku. Tímto podnikem je módní salón zaměřený na dámské zakázkové šití. Teoretická část zahrnuje teoretický rámec základů podnikání, jeho jednotlivé náležitosti, a základní definice týkající se marketingového plánování a jeho prvků. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, které se skládá ze dvou výzkumů, první výzkum zkoumá spokojenost stávajících zákaznic a druhý je zaměřený na potenciální zákaznice. Dále je vypracován marketingový plán s podrobně zpracovanými návrhy týkajících se jednotlivých prvků, které jsou jeho součástí.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzaložení podnikucs
dc.subjectmarketingové plánovánícs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titlePodnikatelský plán vybraného podnikucs
dc.title.alternativeThe business plan of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work is introduced by a general overview of the topic. The aim of this thesis was to develop a business plan for a specific company. This trendy salon is focused on tailor making of women?s dresses for special occasions. The theoretical part includes theoretical framework of business basics, its individual aspects, and basic definitions relating to the marketing plan and its elements. The practical part contains a questionnaire, which consists of two surveys, the first research examines the satisfaction of existing customers and the other is aimed at potential customers. It is prepared with a detailed marketing plan processed proposals relating to the various elements that are part of it.en
dc.subject.translatedestablishing businessen
dc.subject.translatedmarketing planningen
dc.subject.translatedmarket analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Podnikatelsky plan vybraneho podniku - Thu Trang Nguyen.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyen - V.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyen_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nguyen.pdfPrůběh obhajoby práce176,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3148

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.