Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorPech, Jakub
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:05Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:05Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3150
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu organizace. Vybranou organizací je Anglická školka EUFRAT, s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teorie marketingového plánování je představena v první části. Názory odborníků na marketingové plánování jsou popsány a zároveň porovnány za účelem připravit odpovídající strukturu pro sestavení marketingového plánu. Vybraná organizace je představena ve druhé části. Součástí představení organizace je zhodnocení její stávající marketingové strategie. Ve třetí části bakalářské práce jsou aplikovány teoretické informace z první části. Byl proveden marketingový výzkum za účelem získat informace potřebné pro sestavení marketingového plánu. Následně byl sestaven marketingový plán. Dále byla rozpracována doporučení pro vedení organizace k realizaci daného marketingového plánu.cs
dc.format61 s. (92 100 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48599-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsestavenícs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingové plánovánícs
dc.subjectorganizacecs
dc.titleMarketingový plán vybrané organizacecs
dc.title.alternativeMarketing plan of selected organizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is aimed at drawing up a marketing plan of the organization. The chosen organization is Anglická školka EUFRAT, s.r.o. The thesis is divided into three main parts. The theory of marketing planning is introduced in the first part. Perspectives of experts on marketing planning are described and simultaneously compared in order to prepare a proper structure for the marketing plan creation. The chosen organization is introduced in the second part. The company introduction covers the evaluation of the organization?s current marketing strategy. In the third part of the bachelor thesis the theoretical information from the first part was put into practice. A marketing research was carried out in order to gain valuable information for the marketing plan creation. Subsequently, the marketing plan was drawn up. In addition to the marketing plan, recommendations for its implementation to the management of the organization were made.en
dc.subject.translateddraw upen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedmarketing planningen
dc.subject.translatedorganizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
PECH, J. Marketingovy plan vybrane organizace, Bakalarska prace 2012.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pech -V.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pech - O.pdfPosudek oponenta práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pech.pdfPrůběh obhajoby práce173,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3150

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.