Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorUtler, Richard
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:45Z-
dc.date.available2012-01-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:45Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48623
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3163
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na návrh propagace produktu Kardisal. Skládá se ze dvou částí. První, teoretická část, definuje pojmy jako situační analýza, segmentace spotřebního trhu a marketingový mix. Druhá, praktická část analyzuje makroprostředí výrobku prostřednictvím analýzy PEST, konkurenční prostředí v odvětví Porterovou analýzou konkurenčních sil a vyhodnocuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby prostřednictvím analýzy SWOT. Další část je zaměřena na segmentaci spotřebního trhu v Plzni a okolí pomocí vybraných demografických a geografických ukazatelů. Následuje vymezení cílových skupin a identifikace jejich velikosti a specifických rysů spotřebního chování. Na vybrané cílové skupiny je následně zacílen návrh propagace prostřednictvím marketingových nástrojů jako reklama a podpora prodeje. Práce je doplněna o návrh tvorby profilu výrobku na sociální síti Facebook.cs
dc.format82 s. (145 217 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamacs
dc.titlePropagace vybraného produktucs
dc.title.alternativeThe promotion proposal for product Kardisalen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on promotion proposal for product Kardisal. It consists from two parts. The first one is theoretic part which defines concepts as situation analysis, consumer market segmentation and marketing mix. The second part analyzes macro-conditions of the product by PEST analysis, comptetition conditions by Porter?s forces analysis a it evaluates the strenghts and weaknesses, threats and opportunities by SWOT analisys as well. Another part focuses on consumer market segmentation in Pilsen and sorroundings by selected demographic and geographic indexes. This chapter is followed by identifications of target groups by their size and specific characteristics. The selected target groups are used for application of promotion proposal through advertising and sales promotion. The work is thesis is supplemented by Facebook profile characteristic of the product.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedsituation analysisen
dc.subject.translatedsales promotionen
dc.subject.translatedadvertisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Richard Utler.pdfPlný text práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Utler- V.pdfPosudek vedoucího práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Utler - O.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Utler.pdfPrůběh obhajoby práce182,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3163

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.